ტრენინგი დაიწყო პედაგოგების მიერ მოფიქრებული თემების მოსმენით, აზრთა გაზიარებით. შემდეგ განვიხილეთ დღის მიზნები, დავიწყეთ ტრენინგის მეორე მოდული, შევასრულეთ ორი აქტივობა: სტანდარტების გათვალისწინება და მიმართულების მიმცემი კითხვების ფორმულირება მოსწავლეთა ჩართულობისათვის.
შემდეგ შევავსეთ პროექტის გეგმა, შევარჩიეთ სტანდარტები; დეტალურად განვიხი-ლეთ საკვანძო, თემატური და შინაარსობრივი კითხვების სპეციფიკა. ვიმსჯელეთ და შევადგინეთ კითხვები ჩვენი პროექტებისათვის.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
პრაქტიკის კვლევის ანგარიში
ჩემ მიერ განხორციელებული პრაქტიკის კვლევის ანგარიში
-
ტრენინგის პირველი დღე მოიცავდა მონაწილეთა, პროექტის მიზნების, ამოცანებისა და Viever-ის სახელმძღვანელოს შინაარსის გაცნობას. საინტერესო აღმ...
-
მისალმების შემდეგ გავეცანით პედაგოგების მიერ მომზადებულ მიმართულების მიმცემ საკვანძო შეკითხვებს, ვისაუბრეთ რჩევებსა და შენიშვნებზე. შემდეგ ...
-
გამოკითხვის ფორმა მერვე სამუშაო შეხვედრაზე განვიხილეთ ძალიან საინტერესო მოდული: ფასილიტაცია ტექნოლოგიების გამოყენებით. შევისწავლეთ, რ...
No comments:
Post a Comment